perjantai 13. maaliskuuta 2009

Perjantai 13. ja tukkapäivä

Huh, enää 23 minuuttia epäonnenpäivää jäljellä! Vaikka ikinä mulle ei oo mitään pe 13. pv tapahtunut, oon silti todella taikauskoinen. Mies tosin jäi Moskovassa jumiin ruuhkaan tunneiksi kuulemma ison kolarin takia, mutta on jo päässyt turvallisesti ainakin ravintolaan. En ehkä saa rauhaa ennenkun se on hotellihuoneessa ja vakuuttanut mulle että kaikki on hyvin :D

Tänään olin iltapäivällä hiusten värjäyksessä, huomenna Open Hair (?) messuilla tukkaa vielä leikataan Bio Hairin osastolla. Onneks on vaan kahden tunnin työrupeama, sunnuntaina on sitten varsinainen näytös jossa menee arvatenkin koko aamu ja päivä. Mutta hiuksissa on uusi upea väri, tosin liian tumma mun mielestä koska oon yrittänyt jo kauan saada mun oman värin takaisin. Kuulemma mun silmät ja iho näyttää paremmilta tummempien hiusten kanssa... Noh ehkä ne ammattilaiset tietää paremmin ja kyllähän toi fleda hyvältä näyttää, ei siinä mitään. Tässä muutamia kuvia päivästä, huomenna laitan kunnon kuvat uudesta tukastani :)
Maestrot työssä, sutimassa väriä ahkerasti parin kymmenen mimmin päähän.

Tytöt jännittämässä värjäyksen lopputulosta foliot päässä :)

Bio Hairin osasto rakenteilla Marina Congress Centerissä Skattalla.

Näytösharjoitus käynnissä, kaikki olivat todella todella tehokkaita ja aktiivisia kuten kuvasta näkyy :D

Maailman söpöin pieni kampaaja Ginger (mikä nimi!!) ihanissa haaremihousuissa ja saappaissa.

Oli tarkoitus lähteä vielä Hollantilaisen kampaajatiimin kanssa Apolloon mutta flunssa kourat eivät ole vielä hellittäneet otettaan musta :( Huomenna uusi yritys! Nyt jatkan ylläripylläri Twilight- sarjan kolmannen osan lukemista, ihkua, ja pian unille.

Zzzzzzzzzzzzz.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti