maanantai 16. maaliskuuta 2009

Olomaanantai

Jjjjjes, tänään sain nukkua 12 asti enkä ole tehnyt oikeastaan mitään! Tai noh, Eclipse-kirjan luin loppuun, tein perunamuusia ja jauhelihakastiketta, sekä siivosin vähän. Mies tuli kotiin matkoilta, joten ilta tulee olemaan niin iiiihanan laiska. Huomenna lupaan aloittaa järjestelmällisen pääsykokeisiinluvun. En aio edes ostaa Braking Dawn-kirjaa ennen iltaa, vaan pyhitän päivän viestinnän ja median tutkimukselle. Tämä on pyhä vala.
Testasin tänään uutta suoristusrautaa, se on niin hyvä! Vaikka oon tämmönen poropeukalo onnistuin tekemään kivat loivat kiharat, jotka on kestäny yllättävän hyvin vaikka en käyttänyt mitään muotoilutuotteita. Huomenna ehkä vois kokeilla sitä suoristusta :D



Viime maanantaina olin beautykuvauksissa Eeva-lehden 75-vuotis juhlanumeroa varten. Meitä oli kolme mallia ja meikkaaja oli mahtava Chiara Fantig Italiasta. Suurimman osan urastaan Chiara on vaikuttanut Pariisissa, mutta muutama vuosi sitten hän palasi perheensä kanssa Italiaan. Kaikkien mallien meikit olivat aivan ihania, mulle tehtiin (ylläri) liilasävyinen silmämeikki ja tukka oli kiharrettuna nutturalla. Valokuvaajana oli Jouni Harala, jonka kanssa olen tehnyt työtä aikaisemminkin.



Meikkaaja Chiara ja minä, kuvausten jälkeen valmiina kotiinlähtöön.



Stailaus käynnissä. Mun lisäksi malleina oli ihana Hiu (vasemmalla) Paparazzilta ja Anni S. Fondilta.



Sivustolta http://www.chiarafantig.com/ löytyy lisää meikkaajan töitä ja kaikkea ihanaa :) Skannaan kuvat sitten kun tuo juhlanumero ilmestyy, jos saan sen käsiini.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti