keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

Hel Looks

Miehen kanssa tuli yksi päivä hieman erimielisyyttä siitä, että mulla kuulemma aina kestää niin tuhottoman kauan laittautumisessa, eli vaatteiden valitsemisessa, meikkaamisessa ja tukan laitossa. En siis itse ole ollenkaan samaa mieltä, enhän mä edes käytä paljon meikkiä tai tukkatuotteita!!! :D Päätin sitten todistaa, että ei mulla aina kestä kauaa ja seuraavalle yhteiselle kaupunkikierrokselle lähdin täysin ilma meikkiä, tukka takussa ja likaisena ts. aivan järkyttävän näköisenä. Eiköhän sitten tullut Hel Looksin kuvaaja koputtamaan olalle että "moi saanko ottaa susta kuvan". Järkkykööt kotirauha, en enää koskaan lähde noin rähjääntyneen näköisenä ulos.

6 kommenttia:

  1. Tosi rähjääntynyt joo, oot ihan yhtä kaunis kun aina :D

    VastaaPoista
  2. järisyttävän räjähtänyt. c'mon.

    VastaaPoista
  3. :DD No mutta hyvältähän sä näytät! Ja lasit on aina meikittömien päivien pelastus!

    VastaaPoista
  4. Noora, oot oikeassa lasien suhteen :)
    Kyllähän sitä ehkä itse kukin toivoisi olevansa parhaimmillaan jos kuvataan yhteen Suomen tunnetuimmista muotisivustoista, ja mielestäni olen joskus näyttänyt paremmaltakin! mutta joo en valita enempää :D

    VastaaPoista
  5. Hmh.. Itseasias mun mielestä sä oot aikalailla parhaimmillas tässä. Luonnollisuus on kaunista.

    VastaaPoista
  6. ai rähjääntynyt?!? lol, get a grip, upealtahan sä näytät. :D

    VastaaPoista