tiistai 29. syyskuuta 2009

WEIRDO.

Ooh, näyttää siltä että lukija Pepa ratkaisi kuvanlaatuongelmani, loistavaa! Näiden omituisten poseerausyritysten myötä siirrymme uuteen aikakauteen asupostausten laadussa. Ainakin toivottavasti.
Paita H&M:stä vuosia sitten, niittivyö Gina Tricot, housut 2nd hand, kengät DinSko.

Gasp, it looks like reader Pepa solved my picture quality problem, great! With these weird poseing attempts we will be transfering to a new era of better quality in outfit posts. At least I hope so.
Shirt bought years ago from H&M, studded belt from Gina Tricot, pants 2nd hand, shoes DinSko.

8 kommenttia:

  1. Voi tuommoset housut innostaa jotenki muaki mut toisaalta en tiiä ku oon nii pieni et sopiiko etten vaa huku niihi :D

    VastaaPoista
  2. GO GIRL! Näytät aina niin hyvältä! :)

    VastaaPoista
  3. ihanin asu aikoihin.

    VastaaPoista
  4. anna: Ei kai se pienuus mitään haittaa jos housutkin on tarpeeksi snadit!

    Naemi: Thanx! Pitää ainakin yritää :D

    Katri Y: Kiitos ihana!

    VastaaPoista
  5. Ihana asu todellakin :) Mutta pakko sanoa että ainakin mulla nuo kuvat näyttää edelleen pikselisiltä, siis jos ei aukaise kuvaa isompana :/

    VastaaPoista
  6. Kuvan laatu parani...Tosin en aiemmin edes kiinnittänyt moiseen pikselimömmöön huomiota koska se ei haitannut kuvien katselua koneeltani..Ihmisen olemuksen siroutta ja aistillisuuden lumoavaa tunnelmaa..näistä saamme nauttia entistä selkeämpinä välähdyksinä..kiitos Juillain, olen uppoutumassa blogisi vaihtuviin tunnelmiin yhä syvemmin..Asusi on jälleen napakymppi tyylilajissaan..mutta mikä tekee asusi aina niin onnistuneiksi?? siinäpä kysymys johon lukijasi odottavat ahneesti vastausta..A2

    VastaaPoista
  7. ladyam: mä toivon et ne pikselit mitä näet johtuu siitä että nuo kuvat on kasvoista muutenkin tosi "pehmeät". sormet ja varpaat ristissä että seuraavat hyvässä päivänvalossa otetut kuvat on oikeasti skarpit! :D nyt loppuu tää mun kuvanlaadusta jauhaminen kyllä :D

    A2: kiitos taas kerran :) mä kyllä mietin asuissa aika tarkkaan että mikä sopii mun vartalolle, yritän aina saada jalat ja lantion näyttämään solakoilta, vyötärön kapealta ja hartiat ryhdikkäiltä. todella vaihtelevin tuloksin :D

    VastaaPoista
  8. Oot ihana ku saat tuollaisetkin housut näyttämään hyvälle!

    VastaaPoista