tiistai 28. heinäkuuta 2009

Tyhmää.

Tyhmää on se, että kameran muistikortti on edelleen jumissa tietokoneen sisällä. En voi kuvata esimerkiksi hienoja kirppislöytöjäni, päivän asuja tai ylipäänsä mitään. Laitan siis kuvan vanhasta asusta, tämä on napattu keväällä kun oli vielä kylmää ja villakangastakki tarpeellinen. Kuvaajana toimi Jenni ja kuva on julkaistu aiemmin Tyylitaivaassa.
Baskeri Kangol/2nd hand
Takki kirpparilta
Kukkapaita Fida
Leggingsit American Apparel
Kengät äidin vanhat
Laukku CK

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Ihastuin noihin kenkiin ihan liian kovasti.

    VastaaPoista
  2. Vooi mun olis pitäny esim tänään kuvailla sua kun sulla oli kivat vaatteet ja kaikkee. Toivottavasti saat pian sen kamerakortin sieltä veks :/.

    VastaaPoista
  3. Thanx Christina, mäkin tykkään noista kengistä, onneks äiti on ne säästänyt :) Pelottaa vaan että milloin ne hajoaa, ne on kai ostettu joskus 70-luvun puolessa välissä eli ikää on yli 30 v! Mulla ne on ollu käytössä kohta 5v, vain kerran tarvinut käyttää suutarilla. Ihmeellistä miten ennen tehtiin niin paljon parempaa laatua.

    Haha Mii, mä voin vaatepalkalla pestata sut mun hovikuvaajaksi kamerakatastrofin ajaksi :D Just kattelin taas noita rättiröykkiöitä, äkkiä pitäis saada harvennusta aikaan...

    VastaaPoista
  4. Mä olen kans jonossa auttamassa sun röykkiön tyhjentämistä ! :) <3

    VastaaPoista