perjantai 3. heinäkuuta 2009

I want plenty

Jostain syystä saan aina välillä päähäni, etten voi elää ilman jotain tiettyä vaatetta tai asustetta. Ongelmaksi muodostuukin usein se, että minulla ei ole hajuakaan mistä voisin sellaisen tuotteen ostaa. Tällä kertaa päätin, että haluan punaisen mokkahapsulaukun. Kaupoissa kiertely ei tuottanut tulosta, mutta muistin että olin joskus raahannut UFFin europäiviltä kotiin pitkän punaisen mokkahameen. Eilisiltana sain askarreltua veskan tähän kuosiin. Meikäläisen hapsulaukku onkin niin hc, että hapsuillakin on hapsut! Nyt yritän väsätä hihnan ja tikkaukset. Saapa nähdä tuleeko tuosta ikinä valmista.

4 kommenttia:

  1. Hei siistiä. Mä en vaan tollasia osais.

    VastaaPoista
  2. Voin kertoa että noiden hapsujen leikkaamisen kanssa meinas pariin kertaan mennä järki :D

    VastaaPoista
  3. Ompas tosi siistin näkönen. Hitto, nyt mäkin haluun tollasen. Tänään ois kirpparilla ollut sellanen ISO kasari mokkatakkikin 3 euroa. Kirkkaan vihreä <3
    Ois pitäny ostaa! siit ois saanu hyvin laukun SEKÄ hameen. höh.

    VastaaPoista
  4. Mulle on käyny kans tuhat kertaa silleen että oon löytäny kirpparilta jotain halpaa ja mielenkiintoista, mut jättänyt ostamatta koska en oo ymmärtänyt sen potentiaalia ja ajatellut että "en mä kuitenkaan ikinä käyttäis tota"! Mutta onneks trendit tulee ja menee, ja ens viikolla on jo joku uusi juttu mikä on pakko saada :D

    VastaaPoista