sunnuntai 9. elokuuta 2009

Vapaus!

Tänään oli koko viikon paras päivä, pääsin ulos! Jos totta puhutaan pääsin eilenkin illalla naapurin tiskijukkien studiolle käymään ja hetkeksi istumaan Beefiin, mutta tänään sain olla suurimman osan päivästä ulkona. Ihanaa! Olimme Kiasman pihalla kuuntelemassa ilmaiskeikkoja ja teatterilla katsomassa päivän tanssipläjäykset. Julistan Bad Ass Crew:n uusiksi idoleiksini, himmeitä mimmejä! Pidin paljon myös Kalssen sooloesityksestä ja Jyväskylän Rancid Rockersit todella yllättivät positiiviseti. Mikä parasta, sain istua monta tuntia auringonpaisteessa Mbarin terassilla hyvässä seurassa. Onnistuin kuluttamaan melkein koko päivän muualla kuin kotona sohvalla tai sängyssä maaten! Vaikka välillä jalkaa särkikin niin maan vietävästi ja liikkuminen yksin oli lähes mahdotonta, en vaihtaisi tätä päivää (varsinkaan myöhäisillan tyttöturinoita Virpin kanssa!) edes suonensisäiseen kipulääkitykseen ;D
Bad Ass
Rancid Rockers
Kiasman pihasta löytyivät kaupungin siisteimmät plehat!
Custom Painted Sunglasses
Custom Painted Sunglasses:lta löytyy myös muuta pientä hauskaa! Tilasin tuollaisen Adidas-kenkäkorviksen, valkoisena sinisillä raidoilla matchaamaan omiin luotto Super Stareihini :)
Johannes viittoo että FM, ja minulla oli niin kivaa tuolla!
<3

4 kommenttia:

  1. Jeeees, hyvä kun olet päässyt liikenteeseen, mut(:varo yliajavia autoja:) kiva nähdä sut noin iloisena ja pirteenä..oot kyllä uskomaton sunshine all time!!

    VastaaPoista
  2. miks aurinkolaseja sanotaan eteläsuomessa plehoiks? :DD oon miettiny sitä pienessä päässäni :D

    VastaaPoista
  3. Ei mitään havaintoa, helsinkiläiset on outoja mutta se tarttuu yllättävän nopeasti :O

    VastaaPoista
  4. Oih miks minä en jaksanu lähtee tuonne Kiasmalle. Olis vaan pitänyt. Ja harmittaa ku oon missannu noita kaikkia tanssiesityksiä. PRKL naistenvaivat ;D. Mutta nyt oon jo terveempi. Mulle tulee mieleen plehat-sanasta vaan että se olis joku väännös sanasta pleksit. Mutta ei kyllä hajuakaan mikä on tähn kysymykseen oikea vastaus. Ja mä haluun ton supermariokorun :O.

    VastaaPoista