maanantai 18. lokakuuta 2010

UNDYING LOVE FOR BIG HAIR.

Erykah Badu.

Frida Gustavsson, backstage @ Christian Dior fw 2010.

Julia Sarr-Jamois


...ja minä myös!

Olen hulluna valtaviin kiharapehkoihin, johtuukohan mieltymykseni siitä että oma tukkani on niin ohut, suora ja lättänä? Viime viikolla kuvasimme Designaréen beauty-juttua ja sain päähäni järkyttävän määrän kiharaa lisäkettä. Teinivuosinani kävin läpi vaiheen jolloin väänsin foliorullilla afropörrön joka bileisiin, ehkäpä perjantain läksiäisbileissä voisin kokeilla lookia taas! Minulla on enää 5 päivää jäljellä (ja 85 takana) Singaporessa, alkoikin olla jo koti-ikävä.

7 kommenttia:

  1. Mäkin oon niiin hulluna kiharapehkoihin! :D Oon pari kertaa tehny itelleni sormikiharoita ja en oo ikinä ollut niin tyytyväinen mun hiuksiin kuin sillon!

    VastaaPoista
  2. tehään sun synttäreillä meille kaikille afrot!! paitsi näyttäisin varmaa ihan pelle Hermannilta punaisessa afrossa:D:D

    VastaaPoista
  3. Siulle käy kyllä monenlainen lookki.Näytät hyvältä tässä ja myös edellisen postauksen lyhyessä tukassa :)

    VastaaPoista
  4. Hothothot, seksikäs pörröpää, miehet kyllä tykkää..mitä isompi pehko niin sitä villimpi sexylady ;) A2

    VastaaPoista
  5. Hahaa mika kuva! Aivan loistava lookki.

    xx

    VastaaPoista