maanantai 11. lokakuuta 2010

BACKPACK.


Salakuvauksen uhrit Widika ja Damian.

Olen lopen kyllästynyt raahaamaan mukanani kaiken maailman nyssyköitä ja pussukoita, ja jumiuttamaan hartiani yhä uudelleen ja uudelleen taakan alla. Minun täytyy kantaa mukanani portfoliota, korkokenkiä, karttakirjaa, muutamia kauneudenhoitotuotteita ja kuvauspäivinä lisäksi muuta rekvisiittaa. Kyllä on kasseilla painoa. Singaporelaiset fashionistat ovat ratkaisseet henkilökohtaiset logistiset ongelmansa kuljettamalla tavarat tyylikkästi repussa. Mahtaisi tuntua vallan mukavalta kun pakaasin paino jakautuisi tasaistesti kummallekin hartialle ja kädet jäisivät vapaaksi, eikä kasseja tarvitsisi koko ajan heitellä olalta toiselle. Olen hieman karsastanut reppuja, sillä saan niistä epämiellyttäviä flashbackeja yläasteajoista, mutta pian joudun joudun laittamaan käytönnöllisyyden turhamaisuuden edelle, muuten ryhtini muuttuu entistä huonommaksi. Haussa onkin nyt tilava army-henkinen tai nahkainen reppu, palkkapäivää odotellessa...

3 kommenttia:

  1. Mä käytin koko kesän reppua ja tajusin olevani vähän epätrendikäs vasta kun en päässyt Redrumiin sen kanssa X). Ehkä oon vähän juntti mutta mukavuus menee muodin edelle.Eikä reput edes ole rumia :).

    VastaaPoista
  2. Onks sulla lyhyt tukka nykyään! sopii ihan järkyttävän hyvin, huh huh.

    VastaaPoista
  3. Mä haluan kanssa! <3 Lesbian lovers

    VastaaPoista